2013. november 18., hétfő

Prológus

Képzelj el egy olyan helyet ahol már semmi sem segíthet...
Képzelj el egy lényt akinek senki sem parancsolhat...Aki ártatlan emberek vérén él, és nem érdekli semmi se. Pusztít és gyilkol. Nem érdekli semmi se. Ez a lény mikor még kisebb gyerek voltam az én családom is elkapta...még mindig megvannak az emlékeim azokról az időkről...
"Vidd innen a húgod...-kiabálta apám a túlsó szobából majd csak egy éles csattanást lehetett hallani. Nem tudtam mit kéne tennem hova szaladjak,majd egy hangos sikoly törte meg a rettegésem
-Louis!-hallottam a kétségbeesett sikítást amire összeszedtem magam...már se a húgom, se anyám se pedig apám nem volt...egy szörnyeteg állt velem szemben az arca csupa vér volt,a családom vére lepte be a ruháját...és mindenét. Remegtem,féltem. Nem tudtam hogy mit tegyek...fussak?Utolér...Próbáljam meg megsebezni?Előbb megöl. 
Vártam hogy engem is megöljön...de egyszerre a csönd ami a házban uralkodott megszakadt berúgták az ajtót,amire az előttem álló szörnyeteg eltűnt...nem volt sehol se. Nem láttam már sehol se. Nem tudtam kik azok de amikor bejöttek,az egyikük letérdelt elém és adott valamit amitől elaludtam,de még az utolsó szavaira emlékszem.
Ne félj...már minden rendben.Vadászok vagyunk...Vámpírvadászok."

Akkor ott megváltozott az életem. Az lettem ami vagyok...vámpírvadász. Hosszú éveken át képeztek ki arra hogy megöljem azokat akik mások családját bántják...a szomorúság ezalatt az idő alatt átalakult bennem gyűlöletté...Az évek során tapasztaltam ezeknek a lényeknek az erejüket és gyilkolási vágyukat...
Az itteni élet nem élet...küzdelem egy olyan szörny ellen akivel szemben semmi esélyed.

Érdekes módon a város 3. legjobb vadásza vagyok,sokak szerint csak a düh vezérel de ez már rég más mint személyes bosszú...a várost akarom védeni amíg lehet...általában nem vagyok több egy embernél...de az erdőben teljesen más leszek...

8 megjegyzés:

  1. huhh tetszik!!! :D alig várom a folytatást :D

    VálaszTörlés
  2. Aztaa *-* Nekem nagyon tetszik, és kellő képen felkeltette az érdeklődésemet. Szóval siess az első résszel mert már most imádom :D♥

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik eddig a történet. A másik blogod is nagyon jó meg ez is. Siess a kövivel mert már most nagyon kíváncsi vagyok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Örülök hogy tetszenek a blogjaim *-* sietek :D

      Törlés
  4. Nagyon tetszik, már most!
    Siess az első résszel kérlek! *-* :)

    VálaszTörlés