2013. november 19., kedd

1.rész


Kora hajnalban néztem ahogy a fák zöld lombjai kiválnak a szürkületből és valamilyen színt öltenek magukra...a kopár szürkeség eltűnt mindenhonnan. Az erdőbe nyugalom költözött a reggelek nyugodtabbak,haza felé indultam mert már itt úgysincs dolgom,fáradt vagyok...ma a kelletnél többen jöttek a város széléhez. Nem tudom mire ez a nagy felhajtás...nem szoktak ennyire aktívak lenni...de mégsem voltak olyanok mint amikor támadni akarnak.Elmentem az úgymond "törzshelyünkhöz" eléggé nagy fölfordulás volt.
 -Mi van itt?-kérdezte.
 -Megvan az egyik.-mondta az egyik vadász akit egyébként Michaelnak hívnak,meglepődve néztem rá majd elindultam lefelé a pince részbe,az egész kőből volt építve és már csak fáklyák világítottak el.
 -Engedjetek el ti nyomorultak!-hallottam a kiabálást mélyebbről,az egész hely hasonlított egy labirintushoz elég könnyen el lehetett tévedni.A vámpírok ide nem tudnak bejönni csak ha mi hozzuk ide be őket...lassan megálltam a vasajtó előtt,beengedtek. Egy vámpír volt két vas bilincsel a kezénél fogva a felhoz láncolva. Mit ne mondjak jó látvány volt végre őt is szenvedni látni. Mikor bejöttem abbahagyta a kezének a rángatását és kicsit lazított a karján,amennyire a vasbilincs engedte a ellépett a faltól egyenesen felém jött de nem tudott egy vagy két lépéssel előbb jönni,egy vérfagyasztó vigyor jelent meg az arcán.
 -Louis ha nem tévedek-mondta és amikor látta hogy meglepődtem egy önelégült mosoly jelent meg az arcán. Mindenki értetlenül nézett rám. Megnyalta az ajkait.
 -Édes a véred...ez lesz egyszer a halálod. 0-as vagy igaz?-kérdezett tovább,én meg lefagytam. Nem tudtam mit reagálni...nem tudom mi döbbentett meg legjobban az hogy egy hús-vér srác aki nálam talán fiatalabb lenne ha ember lenne ki van kötözve és a hasa tele van vasfű okozta égési sérüléssekkel a kezein meg vágásnyomok vannak végig vagy az hogy ennyi mindent tud rólam.
 -Gyere csak ide.-biccentett maga felé,bennem a vér megfagyott.
 -Azt mondtam gyere ide te szarházi.-kiabált rám,felvontam a szemöldököm,a kezével felém bökött majd rántott egyet a kezével hátra így szinte neki csapódtam...ha nem lett volna ott és a falnak csapódok valamim tuti eltört volna,meglepődtem és először nem is tudtam mit mondani,ellöktem magam tőle.
 -Ti meg tűnjetek innen...-mondta. Valami különös volt benne. Valami ami megijesztett,az egyik kihívott de ahogy megfordultam és elindultam olyan érzés lett mintha valamit a nyakamra tekertek volna és úgy húztak volna visszafelé,a nyakamhoz kaptam amire elengedett,hátranéztem de ő csak vigyorgott és a szemeiből mérhetetlen gonoszságot vettem ki,de lassan kimentem a többiek után.
 -Bent maradsz vele estére?-kérdezte az egyik vadász.
 -Esélytelen...-mondtam.
 -Louis...téged akar...talán te ki tudsz belőle valamit erőltetni...-mondta a másik.
 -De nem értitek hogy nem fogok bent maradni ezzel?-kérdezte.
 -Van nevem is...-hallottam bentről a röhögést.
 -Louis maradj bent...kérlek...menni fog...-jött oda mellém Michael. Csak ő tud rám hatni a mostani időben...meg ő tud rólam egy olyan dolgot amit senki más.
 -Jó....rendben...-mondtam,mindenki rendezkedett én is felmentem a rendes helyünkre és amikor sötétedni kezdett mindenki eltűnt...elmentek a helyükre én meg lassan mentem lefelé a vámpírunk kabinjába...vagy cellájába..nézőpontkérdése....Vettem egy nagy levegőt amikor beléptem és bezártam magam mögött az ajtót.
 -Amúgy remélem nem gondoltátok hogy néhány cella visszatartja a vámpírokat...hogy megszökjenek innen.-mondta gúnyosan,leültem a földre és nem néztem rá.
 -Louis...te tényleg meleg vagy?-kérdezte,erre odakaptam a fejem.
 -Hogy mi?-kérdezte.
 -Le se tudnád tagadni a gondoltaid...-nevetett kárörvendően.
 -Szállj ki a fejemből.-válaszoltam arrogánsan.
 -Túl hangosan gondolkodsz.-vonta meg a vállát,kifújtam a levegőt és próbáltam magam nem felhúzni rajta biztos voltam hogy ezt akarja,hátradőltem és becsuktam a szemeim.
 -Fáj a kezem..lazíts rajta...-mondta.
 -Nem.-mondtam.
 -Nah gyerünk...-mondta durvábban.
 -Fogd már be.-néztem rá.
 -Nyomorult.-mondta és megvonta a vállát.
 -Érdekes hogy meleg vagy...-nézett rám és egy vigyor jelent meg az arcán.


[vasfű=egy vámpírokra ható "fűféle" :D méreg (: :'3]

4 megjegyzés:

  1. Imádom, huhh nagyon jó lett!! :D Várom a kövit! :D

    VálaszTörlés
  2. *---* Nagyon tetszik!
    Gyors kövit!!! :D :D

    VálaszTörlés
  3. há' itt kell abba hagyni? *gonoszan néz* nem leszünk így jóban.... :P nagyon jó lett gyors kövit! :D sieeessss! :D

    VálaszTörlés