2013. december 3., kedd

2.rész

Próbáltam az előbbi mondatára nem reagálni. Senki se tudott erről és tudtam hogyha nem teszek valamit úgy ahogy akar akkor el fogja mondani mindenkinek...azt meg nem akarom,megragadta a karom majd közelebb ràntott magàhoz.Meglepődtem
 -A következő negyed óra nagyon tetzseni fog-mondta és a szemeimbe nézett...vagy 20 perces "kisfilmet" vetített le arról ahogy kínozna majd végül megerőszakolna,a végén amikor úgymond visszatérhettem a jelenbe levert a víz és gyorsan vettem a levegőt. Annyira élethű volt...és megalázó,a kezeim elől össze voltak láncolva..és ahh...nem...nem...hogy lehet valami ennyire embertelen?
 -Te szadista idegbeteg állat!-kiabáltam rá.
 -Mit fogsz tenni Louis? Nah...megütsz?-röhögött ki.
 -Még élveznéd is..-súgta halkan a fülembe.
 -Menj innen...-mondtam és ellöktem,de olyan volt mintha magához láncolt volna,a zsebembe nyúltam ahol volt egy kés ami vasfűvel volt bekenve azt végighúztam a mellkasán ekkor elengedett és elszabadultam tőle rögtön arrébb léptem,a szemei izzani kezdtek és a szemfogai is megjelentek, rántott egyet a karján. Az arca megfeszült és láttam ahogy az a rész bevörösödik,ilyenkor ez égeti csípi és marja...elég elviselhetetlen a fájdalom. Ez az egyetlen mód hogy megszökjünk tőlük.
 -Barom...idióta...-morogta de nem tudta befejezni,rántott egy erősebbet a jobb kezén.
 -Fejezd be vagy mást is fogok csinálni!-mondtam komolyan és a polchoz léptem levettem a vasfüves üveget és kinyitottam, az illata[nekik szaga] az egész helyiséget pillanatok alatt elárasztotta,a végtagjai kicsit elernyedtek majd a földre térdelt,néha kicsit megremegett és a kezei és szépen lassan elengedték a vasláncot én meg visszacsavartam a tetőt és visszatettem a polcra.
 -Nem kell játszanod a nagy fiút...-mondtam komolyan.
 -Nem láttál még semmit se...-nevetett...lehetett hallani hogy tele volt maró gúnnyal,a feje le volt hajtva és a földet nézte. Nem tudtam mit tenni de legszívesebben tovàbb kínoztam volna.
 -Hallom a gondolataid te kis szadista.-mondta majd felnèzett ès vigyorgott. Kezdtem nagyon felhizni magam rajta.
 -Most nagyon beinditottal...-fintorgott. Remültem kaptam felè a fejem.
 -Làtnod kellett volna a fejed.-röhögött ès ezzel teljesen megsemmisített. 
 -Tudod mèg mindig hallom a hangod..."Harry...ahh...Harry"-mondta es az arcàn folyamatosan az a vigyor volt,amivel az őrûletbe kergetett. Vettem egy nagy levegőt ès próbàltam kiakapcsolni,leültem a fal mellè ès nem sokkal rà elaludtam...de nem tudtam aludni. Ő jelent meg előttem. Minden fekete volt ès csak àllt,mögötte meg homàlyos alakok mentek el.
          


"Rossz ötlet volt velem kezdened...az àlmaid az enyèmek...Az enyèm vagy a sajàt vilàgodban"









  • 11 megjegyzés:

    1. Imádom, annyira tetszik! :D
      Várom a kövit, de nagyon! ;)

      VálaszTörlés
    2. Orulok hogy tetszik:D bocsi ha neha ekezet nelkul irok csak rossz a gepem es paden nem szeretek ekezettel irni:D
      Sietek:D

      VálaszTörlés
    3. ez rohadt jó lett!:) gyors kövit, tetszik hoyg Harry ilyen perverz!xd..mintha magamat látnám x'd loveolom, imádom!:)

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Koszi:d igyekszem:D es hey!amnyira meg nem is perverz xd :D

        Törlés
    4. Nagyon jó lett! *--*
      Harry xd hihihi :D Louis bekeményít :D
      Köviiit! *--* :D

      VálaszTörlés
    5. Légyszives folytasd miharabb! Olyan jo! Ujra olvasom az eddigi reszeket, de sajnos nem sok van:( nagyon jo!:) hozd minel hamarabb az a reszt!><:)

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Örülök hogy tetszik :d igyekszem hozni(: szünetben többet fogok írni (:

        Törlés
    6. Úristen ez..valami.. szuper! Imádom ^^ Kérlek hozd a részt minél előbb. :)

      VálaszTörlés
    7. Olyan fura érzésem van. Mintha már olvastam volna ezt a történetet, csak egy hosszabb kiadásban. Majdnem teljesen ugyan ez, csak egy kicsit máshogy megírva, de sehol nem találom. :/ Nem tudom.

      VálaszTörlés
    8. http://persecutioninthedark.blogspot.hu/2014/01/3dijam.html Meglepiii!! <3

      VálaszTörlés